aceriner.webblogg.se

Lucian Darie Soare Rasare

Filmarea aceasta a fost ascultata de vreo 2400 de ori, cea de pe youtube de vreo 3500 de ori.

Cred ca bunul Dumnezeu a avut o zi tare buna cind l-a tinut pe genunchi pe Lucian si i-a pus in traista:) Dumnealui nu este doar talentat.. L-am ascultat mai devreme cu Tudorito nene, va spui drept, mi s-a ridicat parul in cap si nici acum nu-mi sade bine caciula.

bmw sat nav disc iso mac espresso

Pagina oficiala de facebook Romanii au talent are peste 54 500 de fani Probabil vreo 30.. E drept, momentul lui a fost difuzat partial totusi 1 17 min pe sticla la asa o audienta ar trebui sa insemne ceva.. Concluzia e ca concursul in sine e de toata jalea Total inadecvat!! Despre Lucian Darie trebuiau sa-si dea cu parerea numele mari din lumea muzicala romaneasca, nu. Odbc Driver For Mac

1000 de comentarii pro George Darie? Voi ce credeti? Anonim spunea Domnilor, cind a deschis gura tinarul acesta am stiut imediat cu ce avem de-a face.. Dumnealui s-a nascut pentru a cinta!!! Daca se putea, atunci l-as fi votat Am gindit cu mintea mea aproape batrina,ca ce-i bun trebuie dat cu portia si am sperat ca au dinsii ceva in cap, dar m-am procopsit cu o mare dezamagire pina la urma, ca l-au eliminat.. oricine!!! Gresit rau de tot! Sa neglijezi asa un talent inconfundabil si un artist profund cum e Lucian!!! S-au facut de tot rasul cei care au decis atat de gresit!!.

000 dintre acestia sunt posibili fani Justin Bieber si nu-i luam in calcul ma intreb atunci: cati romani au remarcat, de fapt, prestatia lui Darie? Cati romani au crezut in momentul lui si cati si-au exprimat apoi un pct de vedere pe saitul protv sau pe facebook? La o prima cautare, bag de seama ca extrem de putini.. 'SOARE RASARE' MI-A FACUT ZILELE SENINE SI Despre Lucian Darie trebuiau sa-si dea cu parerea numele mari.. 'Soare rasare' poate nu e atat de departe:)Lucian Dupa ce au sarbatorit aniversarea celor 16 ani de colaborare in aceeasi locatie, Lucian Darie si Paul Arva se intorc in Clubul Presei pentru fi Oamenii cu chitara din aceasta saptamana.. Ii veti putea asculta joi, 26 aprilie, de la ora 21:00 ATUNCI PREGATITI-I PREMIUL SPECIAL! CONTRACTE CU CASE DE DISCURI CEVA, NU STIU CE, DAR E PRINTRE CELE MAI BUNE VOCI PE CARE LE ARE ROMANIA IN MOMENTUL DE FATA!! UN ADEVARAT TALENT!!! STIMATE LUCIAN DARIE, ITI MULTUMIM CA NI TE-AI ARATAT!! DE ATUNCI II ASCULT IN FIECARE ZI MELODIILE PE YOUTUBE!'SOARE RASARE' MI-A FACUT ZILELE SENINE SI MI-A ALUNGAT DEPRESIA!! TE IUBIM LUCIAN!!!!!!!!!!!!!!Anonim spunea.. Anonim spunea Deci nu se poate sa nu fie in semifinale!! E imposiiiiiiiiibil!! Singura mea explicatie e ca OMUL ASTA INTRECE CU MULT NIVELUL CELORLALTI CONCURENTI SI POATE NU AR FI CORECT SA SE CONCUREZE CU EI?!?!? Sa fie asta o explicatie?!?!?Lucian Darie & Paul Arva – Soare rasare.. Fara indoiala are o voce remarcabila Am avut ocazia sa-l ascult live intr-un concert de jazz si am ramas impresionat.. If you can see this, then you might need a Flash Player upgrade or you need to install Flash Player if it's missing. 518b7cbc7d